wij betaalden €30,10 voor één nacht.

W639HansPolo

Als we 8 sterren konden geven zouden we dat direct doen. Prachtige camperplek. Bij aankomst onthaald met een heerlijk glas wijn, door de enthousiaste eigenaar. We komen graag terug!

JudithR

Geweldige prijs, aardige operators! Het is een beetje luidruchtig vanaf de straat en de trein, maar je kunt bij de wijngaarden zitten en naar het kasteel kijken. Het sanitair is super nieuw en goed en er stond een welkomstglaasje wijn.

vicky021280

wij betaalden €30,10 voor één nacht.

• Via Niederthor 10

39018, Terlano, Italië