Camperpark Tesimo

Tesimo, Tisens, Bozen, Trentino-Zuid-Tirol, Italië

• juni 2024

Echt een leuke camping 🏕️. Schoon, vriendelijk, veel activiteiten ter plaatse. Tesimo is een prachtige plek. we hadden een panoramische plek. Niemand voor ons te bekennen, fantastisch. We kunnen deze plek alleen maar aanbevelen, ondanks de hoge kosten per nacht!

Robinpeppee

Netjes dat wel. Vriendelijke dame. Het probleem is de prijs inclusief alle voorzieningen en prachtig zwembad ov/liftkaart. Maar dan toch nog echt te duur. Heel anders dan de €32 uit campercontact.

Camperpark Tesimo