• april 2023

Prima camping. We mochten zelf een plaats zoeken en kozen voor het hondenstrand. Lekker rustig en een fantastisch uitzicht. Sanitair dik in orde. Vriendelijk personeel. Een aanrader, zeker ook om meerdere dagen te blijven.

Valentijn2021

Wij sluiten ons aan bij de andere positieve reviews. Wij kregen een plek vooraan met direct zicht op het meer. schoon en modern sanitair. Twee zwembaden. Vriendelijk personeel. Restaurant stelt niet zo veel voor, maar dat is persoonlijk.

• april 2023

Badiaccia Camping Village