Camping International Touring

Camping International Touring

3 km van Aosta - bushalte naar stad

• Frazione Arensod 10

11010, Montan-Angelin-Arensod, Aosta, Italië
  • € 30,00 • 1 jun. t/m 15 sep.

4van 5
  • september 2020

Gemoedelijke camping. Vriendelijk personeel. Prachtig (gescheiden) sanitair. Op 19 september waren we de enigen (Corona?), daarom 20 september dicht. 26 euro. Via (onverlicht) fietspad langs rivier naar Aosta in 15 minuten. Vooral 's avonds gezellig. Beetje verkeerslawaai overdag, niet hinderlijk.

• september 2020

Camping met royale, niet zo verzorgde plaatsen (>100 m2). Zonnige maar ook schaduwrijke plekken. Prima moderne sanitaire voorzieningen. Grote SM op 750 meter. Aosta makkelijk met fiets te bereiken. Wij betaalden (2 pp met camper) 26 euro incl. ACSI.

Venco

Kleine camping, vrij nieuw toiletgebouw. Wij waren hier met de camper en betaalde 34,50€ voor een nacht. Badmuts plicht in zwembad. Veel Italiaanse families maar er was genoeg ruimte om er vandaan te staan.vriendelijk .

chel

Alle 5 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

4van 5

chel

• € 30,00 • 1 jun. t/m 15 sep.