Aanrader deze super verzorgde kleinschalige camping direct aan zee (zandstrand). Mooie zwembaden, winkeltje en pizzeria op de camping. Sanitairgebouw erg schoon. Plekken met veel schaduw. Prima camping voor paar dagen strand. Als je veel moois wil zien is deze locatie niet handig.

Lekkervaakweg

wij zijn hier vandaag aangekomen zonder reservering werden meteen geholpen met een plaats super aardige mensen hier alles heel schoon en direct aan de zee onze vakantie is meteen beginnen echt aanrader.

• juli 2020

mooie camping, betaalde 64,- camper en 3 personen. voor de helft leeg en toch nog koude douche.

• juli 2020

Camping San Marco