• november 2021

kwam helaas 's avonds aan en de omgeving was niet erg schoon, de tralies waren verlaagd maar de poort stond open en binnen renden de jongens ongestoord rond. Slecht visitekaartje, we vertrouwden ons niet en kozen een andere locatie.

• juli 2020

Alles wat u nodig heeft, geruisloos laden en lossen van stroom. Toen we gingen was het gratis omdat het ticket niet werkte. Neem contact op met de politie en de gemeente heeft ons gemachtigd om zonder betaling te stoppen

• juli 2018

• november 2021