prachtige plek, had nummer 3 direct aan zee. Douche geweldig, service erg aardig. 😀 graag weer

Karsten2021

Wat een prachtige plek voor een camping. Het uitzicht is geweldig, de camping word verder uitgebreid. Het moderne sanitair inclusief een ligbad is zeer mooi en schoon. Wij betaalden 21 euro pn incl. stroom en exclusief toeristen belasting voor deze top camping, voor ons een om te onthouden.

Joyce-en-Jos-Camper

Heerlijk 5 dagen gestaan. Goede stranden waaronder FKK. Mooi uitzicht. De foto’s zijn verouderd; de flora op het park is goed uitgegroeid, wordt goed onderhouden. Heerlijke plekken net schaduw.

Lavanda Camping