Een heerlijke rustige camping, een buitengewoon mooi zwembad waar je ontbijt kunt bestellen, het restaurant is zeer goed eten van uitstekende kwaliteit. Personeel erg vriendelijk en informatief, uitstekend geschikt voor fietsen en wandelen naar Rovinji, veel mooier dan de grote locaties aan de kust.

Pam-Hutchinson

mooie en rustige camping met heel schoon sanitair. mooi zwembad, heel goed restaurant en vriendelijk personeel. Vlakbij een hele leuke wandel en fietsroute langs de kust naar Rovinje. Een aanrader.

Hans200565

Prachtige rustige camping met zeer schoon sanitair en warme douches. Al het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Wat ons plezierig verbaasde is het meer dan uitstekend restaurant op de camping, alles wat we gegeten hebben was van topklasse. Is echt een aanrader voor een ieder.

Kamp Ulika Rovinj