Camping Krk

Krk, Općina Krk, Primorje-Gorski Kotar, Kroatië

• juli 2024

Luxe resort camping. Prachtig schoon toiletgebouw. Met de fiets kun je naar Krk gaan. Prima plekken, wel weinig schaduw. Goed restaurant. Zowel een mooi zwembad als een heerlijk strand. Hoge prijs van 173,38 voor 2 personen voor 2 nachten.

• juni 2024

Ongelofelijk en schandalig. We hebben een camper en zijn met twee personen. We hadden keuze tussen drie plaatsen. Twee plaatsen voor 93 € per nacht , en 1 plaats voor 112 € per nacht .Echt waar waar gaat dit naartoe ?

• juni 2024

Zeer mooie camping, het is ons goed bevallen, we komen terug! Krk is te voet in 20-25 minuten door het bos te bereiken, anders met de fiets in 10 minuten. Restaurant, bar, supermarkt ter plaatse beschikbaar. Het water nodigt uit om te zwemmen en snorkelen.

• juli 2024

Camping Krk