• augustus 2020

We waren in augustus, we betaalden € 30 per dag. De plaats is heel eenvoudig, maar het uitzicht maakt het goed. Sanitair heel eenvoudig maar schoon.

• juli 2020

De camping voldeed volledig aan onze verwachtingen. Direct aan zee en ideaal voor kinderen, want je kunt ongeveer 50 meter lopen tot de diepte begint. Het sanitair is normaal en altijd schoon. Winkels en restaurants zijn op loopafstand. Al met al gewoon geweldig en we zullen nog terugkomen.

• juni 2020

Eenvoudige, zeer rustige plek. Sanitaire voorzieningen zijn goed genoeg. Elektriciteit is ook aanwezig. Goede en goedkope plek voor 1 tot nachten. Zeer vriendelijke campingeigenaren.

• augustus 2020

• juli 2020