mooie rustige plek, sanitair in orde. Strand uitstekend, duinen geweldig. Het adres dient gecorrigeerd te worden naar: Jonuso gatve 11, anders vind je het niet met het navigatiesysteem

AMarg

Camping in een mooie omgeving. mooie plekken veel schaduw. Een mooi modern ingericht toilet gebouw, maar douche's zonder deuren of gordijnen. wij kwamen aan net voor het weekend dat er een festival op stapel stond. Wij moesten een al in prijs

A-Geertman

In de 2e week van juni was het niet vol, het sanitair was voldoende en redelijk schoon. Het restaurant was nog niet open. De locatie is onovertroffen met de nabijheid van de stad, het strand en de prachtige omgeving. zeer rustige en aangename sfeer met enige ruimte voor verbetering van de diensten?

Nidos Kempingas