als je aankomt dan zie je een rij vlaggen en een bord camping maar dat is NIET camping Marijampolé maar camping Mariu Ilanka die je zo probeerd binnen te lokken camping Marijampolé ligt 100 mtr verder.

RonMarijke

Een nachtje gestaan. Sanitair is matig met 2 heren toiletten en één damestoilet beschikbaar. Wel aan de prijs met €25 maar dat dan weer wel betaald bij een super aardige meneer die alleen Litouws spreekt. Gelukkig begrepen we elkaar prima.

Ron_v_G

Heel mooie rustige plek. Wij betaalden€ 25. Let op: Al het water komt van een 88 m diepe bron en dat ruik je. Volgens de eigenaar is het drinkbaar maar de enige plaats op de camping waar bij staat dat het drinkwater is, is een klein kraantje in de keuken.

Marijampoles camping