• november 2023

zeer vriendelijke en warm onthaal. is een cooperatieve waar er ook producten kunnen aangekocht worden. ook reataurantje aan en moooe wandelingen in de buurt. Mogelijkheid ook voor ontbijt.

• april 2023

perfect en zeer warm welkom coöperatieve winkel erg goed zeer goede couscous kleine gezinscamping

• maart 2023

29/03/2023 De camping is niet dicht!!! ik werd vanmiddag bijzonder vriendelijk ontvangen door de eigenaar. we staan met 2 campers straks wordt er voor mij een Tajine gemaakt!

• november 2023

• april 2023