plaats is dermate hellend dat zelfs het levelsysteem het niet aan kan! Jammer dat het zo is, als het terrein recht zou zijn stond het ongetwijfeld steeds vol!

H574

Mooie locatie aan ‘t Dockumer Grootdiep. Voorzieningen zijn prima en als overnachtingsplaats zeer rustig. Geweldige uitvalsbasis voor fietstochten naar Lauwersmeer, De Wadden, Kollum, enz…. Een locatie die we opslaan bij onze favorieten.

LuDelen

Deze eigenaar heeft zijn best gedaan om er wat van te maken. uitzicht op het water met stroom voor 15 euro.

Camperplaats 't Dockumer Grootdiep