We verbleven op deze camping met een groep motorrijders in clubverband. De camping was de uitvalsbasis voor een toertocht door N-O Friesland. De camping is mooi gelegen aan de rand van het Nationaal Park de Alde Feanen. Vriendelijke ontvangst, mooi sanitair en de rust van het Friese platteland.

Brenzevv

Mooie , kleine camping aan het water. Super schoon sanitair en heel vriendelijke eigenaren. Een aanrader voor fietsliefhebbers! Dikke tien.

ingrid.kunstt

prachtig uitzicht op camperveld. nieuw sanitair. superschoon. vriendelijke eigenaar.

Camping it Lege Midden