Camping de Salix

Hitzum, Franekeradeel, Friesland, Nederland

Camping de Salix

Gelegen in Hitzum bij Franeker - oude stolpboerderij met een B&B - Franeker 3km - centrum 1km

• Franekerweg 2

8805 TB, Hitzum, Nederland
  • € 17,50 • 1 apr. t/m 30 sep.

• juli 2021

Rustige, goed gelegen camping. Vriendelijke ontvangst. Sanitair gebouw is netjes, douche is goed. Wij zijn tevreden!

• juli 2021

geen review maar alleen het bericht dat foto 2 van een andere cp is...dus lijkt me niet gewenst hier

H574

Bedankt voor de melding, Klopt dit is geen foto van onze camping..Deze foto is niet door ons geplaatst maar vast abuis door een van de gasten. we zullen campercontact vragen deze te vewijderen omdat dit een foto is die derde geplaatst is kunnen wij dit niet zelf. ondertussen is deze door campercontact verwijderd, Groet DE SALIX

• juni 2021

Wat een ontzettend mooie camping en prachtige ligging. Alles wat je nodig hebt, is er en ziet er allemaal tip top uit. Heel hartelijk ontvangst. Kortom....een plekje om te onthouden. Op 3 km van Franeker.

• juni 2021

Camperfens

• € 17,50 • 1 apr. t/m 30 sep.