we wilden hier overnachten van 19 op 20 februari. even geïnformeerd of er gedoucht kan worden. helaas in deze tijd wel campers toegelaten maar alleen wc en wastafel te gebruiken. jammer! en dan zou er ook een sterk gereduceerde prijs moeten gelden vinden wij .

Jan-en-Ans

Beste Jan en Ans, We hebben inderdaad per e-mail contact gehad en aangeven dat in het winterseizoen onze doucheruimtes gesloten zijn (omdat we die niet verwarmen). Dit geven we ook duidelijk aan op onze website. Vandaar dat de tarieven van onze camperplaatsen in de winterperiode ook lager zijn dan vanaf eind maart. We begrijpen uw keuze dat u niet gebruik maakt van onze camperplaatsen. We zien u graag vanaf het voorjaar als onze sanitair ruimtes weer volledig open zijn.

geweldig en leuk voor kinderen. raadpleeg op advies even de website. camper plaatsen gaan ca. 3 weken dicht periode zie website. super vriendelijke eigenaresse.

Camping De Zandley