• september 2020

Kale, schuinliggende asfaltvlakte. Ik ben niet zuinig, maar enige ‘value for money’ moet er wel zijn. 150 NOK aftikken om hier te staan, is te gortig. We zijn dus doorgereden.

• juni 2020

Ik kan geen water vinden, ik kan geen elektriciteit vinden. Lawaaierig, naast de hoofdweg. Bekijk OK, maar 150 nok voor geen voorzieningen op een hellend asfalt is een grap.

• juli 2018

Mooi uitzicht maar overnachten kost nu 2 juli 2018 tussen 20.00 en 8.00 uur 15 euro overdag is het gratis

• september 2020

• juni 2020