Niet heel groot maar wel een hele leuke locatie om te overnachten vlak aan het water. Er zijn toiletten en eettafels. Wij stonden er met een camper van 7,5m. Plaats voor 3 grote campers. Best op tijd aankomen als je een plaatsje wil.

• november 2022

Heerlijke plek. Stonden met 2 campers in oktober. Wij 7.50m is te groot als er meer staan. Toiletgroep werd in 3 minuten schoon gemaakt. Bleef smerig. We hebben eigen voorzieningen gelukkig. Prachtig uitzicht en wat kunnen vissen. De 13 is een smalle weg en in de avond en nacht rustig.

Marco1

Wij sluiten ons aan bij de vorige reviews. Prachtige plek.

• november 2022

Marco1

Wij sluiten ons aan bij de vorige reviews. Prachtige plek.

Sjorfjord Parking