Beitostølen, Noorwegen

Øystre Slidre statsallmenning

gelegen aan Nationale Route Valdresflya [Rv51] - nabij Jotunheimen Nasjonalpark - centrum 25km

• Primær Fylkesveg 51

Beitostølen, Noorwegen
  • NOK 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

Mooie rustige plek met een weids uitzicht langs een weg. De weg is savonds erg rustig en heeft ons niet gestoord. Helaas geen rendieren gezien. Was zelfs in september een druk bezochte overnachtingsplek maar met voldoende plekken. Zeker aan te raden

• juli 2020

Mooie camperlocatie een stukje van de weg af. Te bed met 4,5 graden C. en wakker worden met een stralend zonnetje. Voldoende plek en redelijk vlak. Rendieren zie je niet zo gauw in de zomer, dan moet je in het najaar of vroeg in het voorjaar komen.

• september 2019

Bezocht op 1 tot en met 3 augustus 2019. Perfecte overnachtingsplaats. Toplocatie met prachtige vergezichten op Jotunheimen Nasjonalpark. Onze derde keer hier, maar nu hebben we 2 nachten hier overnacht. Is zeker voor herhaling vatbaar.

• juli 2020

• september 2019

Henk-en-Christine-Op-Reis

• NOK 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.