Ondanks het hoogseizoen voldoende plaats. Voor deze prijs moeten betalen voor de douches vinden we fors. Helaas voor onze oude oren veel verkeerslawaai dat ook ' s nachts doorging. Slaapdoppen hebben hun nut weer bewezen.

KeesTempelaar

Mooie camping met mooi uitzicht. Alleen een doorgaande weg die je hoort, maar niet irritant. We werden allervriendelijkst ontvangen door de eigenaresse. Mooi sanitairgebouw en netjes en schoon. Wel munten nodig voor douchen. Het kampeerterrein wordt goed onderhouden en ziet er netjes uit.

Sjostrand Camping