mooie camping aan een riviertje met aardige eigenaar. Sanitaire netjes. 1 douche bij de heren en 1 douche bij de dames, is niet erg veel. Verder 1 afwasvoorziening en geen wasmachine. Maar prima plek om te zijn voor 320 NOK (incl. stroom).

BogieCamp

Leuke camping met enthousiaste eigenaar aan een snelstromend riviertje. Alle voorzieningen zijn aanwezig die je nodig. Prima basis om de oostkant van de Rondane te verkennen. We hebben hier met plezier 4 nachten gestaan. Prijs inclusief stroom 320 NOK.

Skogli Camping