Leuke camping, wel wat verouderd, alles wat je nodig hebt is aanwezig behalve het legen van het grijze water. Uiterst vriendelijke en behulpzame CP-eigenaar die alle zorgen direct uit handen nam.

Movi7

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We werken aan het moderniseren van alle faciliteiten, maar ondertussen proberen we de meest vriendelijke camping te zijn en iedereen met een grote glimlach te verwelkomen. Welkom terug. Natty & Bjorn

• februari 2022

Bedankt dat je bij ons bent gebleven. Welkom terug Natty & Björn