prima plek geen voorzieningen. van de weg heb je geen last. hooguit van het snelstromende riviertje. fijn om te wandelen. wij kwamen op de weg naar Dombås de volgende ochtend een eland tegen die de weg wilde oversteken.

xandraH

Wat een geweldige plek. Zelfs hebben muskusossen gezien!

adriaan-peter

toen we kwamen was het vol, maar aan de andere kant van de weg is een grote parkeerplaats, een beetje lawaai van de weg maar een geweldig uitzicht. 6 busjes verbleven met voldoende ruimte

xandraH

Wat een geweldige plek. Zelfs hebben muskusossen gezien!

• E6

Oppdal, Noorwegen