• maart 2024

Leuke plek met goed sanitair. Bus recht voor de deur. Supermarkt ook.

• januari 2024

warm welkom De sneeuwploeg heeft een locatie voor ons gemaakt openbaar vervoer in de buurt om Oslo in de sneeuw te bezoeken

• december 2023

Wij vonden de plek geweldig. Ondanks de vriestemperaturen was het servicehuis buitengewoon goed verwarmd en was het water altijd warm. Absolute aanrader voor bezoekers aan Oslo. Water en riolering ter plaatse - niet in de winter - en de prijs is hoog, maar oké.

• maart 2024

Leuke plek met goed sanitair. Bus recht voor de deur. Supermarkt ook.

• januari 2024

• december 2023