Sauda Fjord Camping

Saudasjøen, Sauda, Rogaland, Noorwegen

• juni 2024

Camping ligt aan het water, met flink aantal seizoensplaatsen. Beperkt aantal plekken aan het water. Eenvoudig, maar schoon sanitair. Douchen met opgewaarde douchekaart (borg betalen) of 10 NOK munten.

WomoHaDa

vooraf gereserveerd aan het water. plek ook gekregen alleen in werkelijkheid zit er veel bebossing tussen de plek en het water, waardoor we nog niet mooi op het water uitkijken. erg jammer. sanitair en alles veder is prima.

Sauda Fjord Camping