We zijn hier in totaal 4 nachten gebleven omdat we moesten wachten op onderdelen voor onze camper. Absoluut geen straf, hele aardige beheerder, prachtige natuur en we konden toevallig aanschuiven aan de dis omdat er een zalm/garnalen avond plaatsvond. Zeker een aanrader als je in de buurt bent.

Tip-de-bruine-labrador

We stopten hier omdat we picknicktafels zagen en het tijd voor onze lunch was. Bleek het een geweldige cp te zijn. De eigenaar kwam er meteen aan en vond het geen probleem als we alleen even pauzeerden en dan weer door reden. Aanrader voor langer verblijf!

jien-en-mart

Gewoon ouderwets nok 250 in een envelop en je kunt hier overnachten. stroom wc, douche, picknicktafels. Helaas is het restaurant gesloten. Je staat aan het fjord en de jachthaven.mooie rustige plek. even weg van weg 17.

Salsnes Havn