Soria Moria

Verdalsøra, Verdal, Trøndelag, Noorwegen

Let op: betaling hier kan alleen met Vipps of contant. Wij hadden geen van beide en zijn daarom maar verder gereden.

WJS

Mooie camping met schone infrastructuur. Alles aanwezig, ook geschikt voor een langer verblijf. We hebben deze CP gebruikt om 3 dagen bij te komen van de noord-zuid reis. Deze plaats wordt alleen aanbevolen.

FAOLAN

Fijne rustige camping, vlak bij de E6, maar ver genoeg om er geen last van te hebben. Zeer vriendelijke ontvangst, prijs voor camper met elektriciteit € 34,00. Sanitair wat verouderd, maar wel heel schoon. Douchen gratis.

Soria Moria