Havn

Skarsvåg, Nordkapp, Troms og Finnmark, Noorwegen

Mooie plek aan de haven. Uitzicht op de vissersschepen. Volgende ochtend ontdekte we dat er zeker 4 of 5 plekken zijn iets verder op bij het toeristencentrum. Met stroom, toilet/douche en wasmachine en droger. prijs niet bekend.

LIBEROBA

Geweldig uitzicht op haventje met een rustgevend uitzicht erop. verders klopt het wat er hier voor vermeld staat en bij turistsenter kan je lekker eten nuttige.

reliyu

Nog steeds een prima plek om te staan. Mooi uitzicht op de bootjes die komen en gaan.

• Børnesveien 17

9763, Skarsvåg, Noorwegen