Wij wilden hier blijven maar vonden de CP best alternatief. Meteen weer verder gereden. Overigens hadden we veel moeite met onze 9 meter lengte, op de oprit met de zeer beperkte hoogte en op de CP met de nogal hoge hakken van en naar de straat.

FAOLAN

Zoals eerder beschreven leuke camping met ruime plekken. Uitzicht op watervallen. Sanitair voldoet prima. Je ziet veel landgenoten hier langs komen. Ondanks het mindere weer toch nog een nachtje bijgeboekt. Deze camping is een bezoek zeker waard.

marano33

mooie natuurcamping rondom water, ideaal vliegvissen 🎣. leuke vriendelijke Nederlandse beheerder sanitair is netjes maar basic prima plek

Flateland Camping