iriseiriks

Een mooie plek om te overnachten. Vriendelijke mensen. Mooi toilet en douche. Heerlijk rustig, je hoort alleen vogels. Eerste nacht stonden we alleen. De volgende dag waren er 7 plekken meer bezet. Dan is één toilet en één douche erg weinig.

• januari 2023

In de winter ziet het er iets anders uit 😁, maar voor de rest klopt het. Leuke rustige plek, schone wc en douche, aardige mensen en 2 eitjes! Elektronisch betalen kan. 1 overnachting camper met 2 personen, elektriciteit, water enz.enz en 2x douche NK360. Wij zijn blij

• januari 2023

Stall Lisletta