Mooie rustige plek met wel geruis van kletterend water. Wij stonden er in april en de service zuil was dicht. De grijswaterput was omheind.

RichardHaanstra

Er zijn hier 3 parkings waar je 24u kunt staan. Nu nog gratis, jammer dat mensen hier troep achter laten, terwijl prullenbakken aanwezig. Bij de service plek hen je wel geluid van de rivier. Geen stroom, wel mooie natuur !

• oktober 2022

Goede laad en loszone voor de camper.

• oktober 2022

Goede laad en loszone voor de camper.

• Bergmannsveien 444

3614, Kongsberg, Noorwegen