Kleine camping met paar plaatsen voor niet vaste gasten. Sanitair wat ouder, goed onderhouden en schoon. Je betaalt 5 nok voor 3 min warm water. Plaatsen niet erg vlak. we betaalden 300 nok + 50 nok voor elektriciteit. Ligging erg mooi aan het water en je hebt lang de zon.

BertusV

Mooie rustige plek aan het water. En inderdaad zijn de voorzieningen matig. Maar het belangrijkste is allemaal aanwezig. Nu incl stroom 30 euro

corrr

vriendelijke ontvangst op kleine camping aan het water, plaatsen niet vlak. weinig plekken. sanitair simpel, warme douche nkr 5 voor 3 min. wij betaalden nkr 250 + nkr 50 stroom. afwasplek met koud water.

Nog geen foto's

Ørpen