• mei 2022

Een geweldige staanplaats, de eigenaar vriendelijk en behulpzaam, V+E evenals elektriciteit en water inbegrepen in de prijs van € 12,00. Toeristenbelasting € 1,90 per persoon. De stop is altijd de moeite waard, ook om de omgeving te verkennen komen we graag terug.

• augustus 2020

Vriendelijke eigenaar, elektriciteit en tafel en stoelen inbegrepen in totaalprijs. Leuke plek om te verblijven.

• juli 2020

Mooie plaats om te overnachten . Vriendelijke uitbaters .

• mei 2022

• augustus 2020

• juli 2020

Mooie plaats om te overnachten . Vriendelijke uitbaters .

Hotel Schlosswirt