Op zich een nette camping. Maar langs een stijle weg geen uitvalsbasis met fiets of wandelen. Camping erg gericht op verdienmodel (stekker in stopcontact door hen kost oa € 2,5). Restaurant moet je cash zonder factuur betalen ??? Schoenen uit, ook in toilet!

HeppieHome

€43.-!!!! voor 1 nacht met 2 personen. Dat is bij lange na niet de €28.- wat op deze site staat vermeld.

Wim-Lenie

We hadden een fijn verblijf op deze camping! Prijs klopt niet meer. We stonden hier twee nachten met 2 personen voor 81 euro. Zeer proper sanitair, wel vreemd dat je je schoenen moet uitdoen om binnen te gaan, dus voorzie extra slippers! Wij hadden niet zoveel last van de drukke weg.

Sonnenterrassencamping St.Veit im Pongau