Lärchenstadl

Sankt Michael im Lungau, Oostenrijk

• juli 2024

prima gratis cp, geen voorzieningen . Bij aankomst eerst melden bij restaurant Lärchenstadl , de vriendelijke eigenaar wijst u de weg. Een pracht plek met een geweldig uitzicht over de pistes. Als dank hebben we heerlijk gegeten in het restaurant. De cp is in de winter met sneeuw niet bereikbaar.

CarthagoT143

klopt niet. hier is niks meer behalve een hee klim naar boven welke elke camper een marteling vindt! bespaar je de moeite en kijk elders. gaan wij ook doen

jmeijer66

Ik wed dat het een goede parkeerplaats is, maar als er sneeuw ligt, is het erg moeilijk om op de parkeerplaats te komen. Ik kon er niet op komen vanwege de steile ingang waar veel sneeuw lag. Ik heb een Peugeot boxerbusje. Ik had voor niets 10 minuten en 16% de berg op gereden.

• juli 2024

Lärchenstadl