klopt niet. hier is niks meer behalve een hee klim naar boven welke elke camper een marteling vindt! bespaar je de moeite en kijk elders. gaan wij ook doen

• februari 2024

Ik wed dat het een goede parkeerplaats is, maar als er sneeuw ligt, is het erg moeilijk om op de parkeerplaats te komen. Ik kon er niet op komen vanwege de steile ingang waar veel sneeuw lag. Ik heb een Peugeot boxerbusje. Ik had voor niets 10 minuten en 16% de berg op gereden.

Wildeloes

Perfect om een nacht te blijven. Allereerst is het gratis. Het uitzicht is geweldig! Natuurlijk is dit slechts een parkeerplaats, geen energie beschikbaar. Maar nogmaals, perfect voor een nacht.

• februari 2024

Lärchenstadl