let op deze camping is niet het gehele jaar open. wij wilde voor 23 april reserveren, gaan 18 mei weer open.

• maart 2022

Rustige camping in prachtig dal. Voor womo’s soort camperplaats, strak op een rij maar prima zo midden in de sneeuw . Prachtige wandelmogelijkheden en aardige behulpzame eigenaar. Niks op aan te merken 😉

• september 2020

Campervanhuis heeft helemaal gelijk. De man is geen hufter maar een super... Kwamen aan op donderdag en wilden een paar dagen blijven. Camping nog niet half vol. Geen plaats. Bot en onbeleefd. We konden gaan. Mijden die camping

• maart 2022

• september 2020