Camping erg rustig. Plaats camper + 2 personen 80Zl. Voor een nacht i. O.

G+K

Camping in een leuke stad. Alles op loopafstand. Toen wij er waren was het rustig. De middenrij is redelijk vlak, maar de andere rijen hebben beste grote kegs nodig. De plekken zijn groot maar smal. We betaalden PLN 130 voor 2 personen, camper en stroom. Omgerekend € 28,75. Eigenlijk te duur.

• april 2023

Luide muziek tot 01.00 uur, helaas kwamen we vast te zitten  maar met behulp van een auto en acht mensen is het ons gelukt, verder zeer aan te bevelen. goede locatie voor een bezoek aan de oude stad.

Mariola-Gregor

Camping erg rustig. Plaats camper + 2 personen 80Zl. Voor een nacht i. O.

• april 2023

Camping Na Stoku Twierdzy