wat is dit een mooie camping! schoon en net sanitair. vriendelijk ontvangst en behulpzaam! nog nooit een camping in polen gezien met zulk mooi gras/gazon! en wat een mooie omgeving!

• juli 2021

• september 2020

Theoretisch mooie plek, we stonden daar ongeveer 30 minuten totdat we erachter kwamen dat de plek in september alleen in het weekend open was, dus we moesten weer vertrekken. Jammer. De informatie moet hier worden gepubliceerd voordat andere kampeerders hier gratis rijden. aardige operator toch.

• juli 2021

• september 2020