De faciliteiten van de camping zijn prima. Maar wij hebben een uur rondgereden en gepast en gemeten om een beetje fatsoenlijk plaatsje te vinden. De plaatsen zijn echt niet ok, vandaar slechts 2 sterren

Pixske

Krappe camping met prima voorzieningen. Echter…. zelf je plaats zoeken. Daardoor chaotisch en deur aan deur. Niet ons ding, wij reden door.

landcruiserwombat

prachtige camping, schoon, schoon, schoon, vriendelijk personeel en alles bij de hand. winkeltjes, restaurants in t dorp. hier komen we zeker terug. ende prijs € 17,00 per nacht incl. elektronisch 2 personen en een hond.

Parque De Campismo Zambujeira