hallo, stonden vandaag voor uw poort. Werden ontvangen door 4 lieve honden. Maar konden nergens bellen of telefonisch u bereiken.Via de website ging het ook niet. Erg jammer, vonden het een mooi plekje!

Bedankt voor uw contact. Deze Host is momenteel niet beschikbaar zoals vermeld op onze website. We herinneren u eraan dat ALLE boekingen voor onze hosts moeten worden bevestigd via onze website, en voor eventuele vragen kunt u een e-mail sturen naar info@portugaleasycamp.com. Ik wens je een fijne reis in Portugal! Groeten Portugal EasyCamp

Heel aardig ontvangt en lieve honden. Mooie vergezichten. Neem de route via de N102 tenzij je via de onverharde landweggetjes er wil komen.

adegeest

Bedankt! Vond je ons welkomstpakket leuk?

• maart 2022

hartelijke ontvangst, ook door de 4 honden, moest daar even aan wennen, maar ze waren heel lief, eentje ging er zelfs mee op de wandeling! een prachtig verblijf maar moeilijk waterpas staan…water en stroom tot onze beschikking!

Leisure-seeker

Bedankt voor uw feedback!

adegeest

Bedankt! Vond je ons welkomstpakket leuk?

• maart 2022

Leisure-seeker

Bedankt voor uw feedback!

Barracão da Vilariça