fijne rustige plek.perfecte aan en afvoer water.hele nacht branden de lampen.supermarkt 500mtr.vanaf parking naar links het dorp in en er is een slager en cafe.de vriendelijke slagersvrouw heeft de winkel namiddag open.de moeite waard.goed vlees.donatie kan in de bus naast de poort

• februari 2023

We hebben hier rustig geslapen. Alles is aanwezig wat je nodig hebt, schoon, verzorgd bevoorradingsstation. Met dank aan gemeente en brandweer voor het beschikbaar stellen van deze ruimte

• februari 2022

Fijn dat we hier konden staan. Van de voorzieningen hebben ook gebruik gemaakt. Het tapkraantje heeft geen schroefdraad dus een waterdief of gieter in dan nodig. In de muur van de brandweerkazerne zit een sleufje voor de donatie. (zie foto)

• februari 2023

• februari 2022