Camping met veel schaduw, zwembad vol algen en onbruikbaar, afgesloten; Sanitair verouderd maar schoon, restaurant open van 20.00 tot 23.00 uur, nogal ongemakkelijk; geen instructies, plannen of markeringen voor wandelen of fietsen

apuschkin

fantastische plek, niet duur, aardige mensen, oud maar schoon sanitair. Jammer was het nachtelijke lawaai van enkele vaste gasten dat ons tot 3 uur snachts heeft wakker gehouden. 1 bezoek was voor ons wel genoeg.

laartje6

Alles is er. Hygiëne goed. Wat verouderde infrastructuur.

laartje6

Alles is er. Hygiëne goed. Wat verouderde infrastructuur.

Parque de Campismo Municipal de Idanha a Nova