Quinta das Lameiras

São Pedro de Tomar, Santarém, Portugal

Quinta das Lameiras

biologische boerderij (Blue House 60) - gebruik GPS-coordinaten - Dam van Castelo de Bode 3km - ontbijtservice - biologische producten (groenten, eieren en anderen) en kruideniersproducten te koop - bezoekers kunnen een vrijwillige donatie geven - centrum 10km

• Rua Fonte 60

2300, São Pedro de Tomar, Portugal

• januari 2021

Dit is een leuke plek om een paar dagen te staan in een landelijke omgeving. de eigenaars zijn gastvrij en behulpzaam. op wandelafstand (4 km) ligt de stuwdam van Castelo de bode.

Ingrid-Vertessen

Puur, uit het hart en een met de natuur. Biologische boerderij met veel dieren, waarvan er een aantal vrij rondlopen, en een grote moestuin. We zullen de gastvrijheid en behulpzaamheid nooit vergeten en we komen zeker nog eens terug! Bedankt!

• februari 2020

Een bijzondere kleine plek wel rommelig maar super lieve mensen die veel delen van hun leven. Een heerlijk uitzicht. Koos en Annet Geurts

AnnetGeurts

Bedankt voor je woorden en een aangenaam bezoek, ja we zijn een beetje in de war, maar we staan elke dag klaar om de ruimte te verbeteren

• januari 2021

• februari 2020