hoort niet thuis op easycamp zoals de vorige reviewer ook schrijft.

j.j.c.-de-vries

Zeer misleidend, betaal 19 euro op Easycamp voor 2 flessen wijn verzameld bij wijnmakerij en elders gestuurd om de nacht door te brengen waar we toch hadden kunnen blijven, niet wat we hebben meegemaakt voordat we daadwerkelijk in een wijngaard verbleven, zou niet op Easycamp moeten zijn

• oktober 2022

geweldige plek voor een wijntour en een stop? over . het geld waard . geweldig personeel. Overnachting bij de afgelegen kerk met sterren en sterren. prachtig zicht. Heel veilig .

Frenchies

Bedankt voor uw feedback. Blij te horen dat je hebt genoten van de prachtige landschappen en wijnen van Alentejo! Tot ziens

hoort niet thuis op easycamp zoals de vorige reviewer ook schrijft.

• oktober 2022

Ervideira Winelounge