Bedankt voor de gastvrijheid en goede service . Mooi en schoon sanitair en hele mooie plaatsen met een prachtig uitzicht. Heerlijke stoofpot gegeten klaargemaakt door de vriendelijke eigenaar . Echt een aanrader !!!

Hendrik01

2 x 5 sterren krijgt deze camping, en wat een aardige camping eigenaar Geert. schoon sanitair, grote plaatsen, en als je geluk hebt kookt Geert voor zijn gasten. wij hadden het geluk dat we 1 x zijn visschotel en 1 x zijn stoofvlees konden proeven! we komen zeker terug!

Hellingsteijn

dank Geert voor de prachtige route die je ons geadviseerd hebt. we hebben ervan genoten!!

Camping Arco de Baulhe