dpahaasvandorsser

Dank jullie wel voor de lieve review en een hele fijne reis verder. Vitor Ronald & Dushi

Dank, het was fijn om jullie als gasten te hebben!!! Vitor Ronald en Dushi

Met een big smile denken wij terug aan drie dagen op deze geweldige plek. Het prachtige landschap, de ongedwongen sfeer, de enorme warmte en vriendelijkheid die Vitor en Ronald geven aan hun gasten maken deze ervaring Top! Dankjewel en een warme knuffel van Chris en Netty

Dank jullie wel 😊😘

Dank, het was fijn om jullie als gasten te hebben!!! Vitor Ronald en Dushi