Danilo

Ilirska Bistrica, Slovenië

• juni 2024

Wij kunnen het niet eens zijn met deze mening. Wij verbleven hier op 7 juni 2024 en hadden geen enkel probleem met de SP. Zal op de terugreis opnieuw naar deze SP rijden. We betaalden € 20 per nacht voor elektriciteit en water.

Joppie

Prima camperplaats achter restaurant, incl. stroom, water en afval. Prijs is nu: oktober t/m maart 15 euro, excl. 1,25 p.p. toeristenbelasting. April t/m september 20 euro. Prima gegeten in het restaurant, goede prijs./kwaliteit verhouding. Een aanrader.

• Bazoviška cesta 46

6250, Ilirska Bistrica, Slovenië