AnnevNx

wij hebben er drie nachten gestaan vlak bij de gondel die over deze plek gaat. Dit is met recht een top plek om te verblijven met een goed restaurant en redelijk sanitair. alles wat je wilt weten kan je vragen ter plekke. Heel goed geschikt voor buscampers en voor de grotere is er een verzamelplaats

gonny&frans

sfeervol plein/bar. sanitaïr matig. kwamen aan met grote plas water op cp. kwamen vast te zitten. volgende dag beheerder erg behulpzaam. prijzige cp voor 2 pers. en stroom € 34 /nacht

Kraljev hrib