Een droom van een parkeerplaats - een pluim voor de locatie, vriendelijkheid en houding ten opzichte van natuur en milieubescherming!

traveller62

Wij adviseren! je hebt meer ruimte dan je nodig hebt. de tuinman spreekt goed Duits, heeft ons geholpen een spoedarts te vinden! In de ochtend kon je jezelf helpen met koffie. de plaats is ook erg rustig, hoewel je een drukke weg kunt zien. Laagseizoen prijs 12 euro.

Faradiba!

07.09.2022▶️Na Poljani Parking idyllisch gelegen in the middle of nowhere. Kosten: €21 per dag 2 mensen incl. stacaravan. Water: ja Elektriciteit: nee 🚾: ja Eén punt aftrek: geen douches Ideaal voor een tussenstop.

Parking Na Poljani